+420 511 187 800              E-mail                  Support Portal  
Přihlášení

Prodej a služby zákazníkům

Zadávání objednávky do systému

Společnosti obchodující se spotřebním zbožím se neobejdou bez flexibilních a snadno uživatelných nástrojů k přesnému zadávání objednávek. ERP systém Apprise® obsahuje integrované nástroje, které za Vás automaticky vyplní všechna relevantní okna a pole, a tím Vám pomohou celý proces zadávání objednávky zjednodušit.

Systém poskytuje maximální flexibilitu v přijímání telefonických, online i EDI objednávek. Můžete plnit požadavky všech zákazníků, ať už se jedná o menší nezávislé prodejny či velké obchodní řetězce, které pro přijímání a odesílání objednávek, zásilek a platebních informací vyžadují EDI rozhraní. S naším softwarem je snadné spravovat ceny a podmínky pro jednotlivé zákazníky včetně individuálních ceníků, slev, limitů neuhrazených pohledávek, výhodných nabídek aj. Nástroje ke správě poplatků jsou vysoce flexibilní a systém na základě nastavených pravidel automaticky vyměří poplatky za dopravu, pozdní platbu či vrácení zboží.

Snadno ovladatelné nástroje se postarají o hladký průběh zadávání objednávek. Můžete si nastavit efektivní pracovní postupy pro různé druhy objednávek, jako jsou prodejní, vrácené a speciální objednávky, meziskladové přesuny, cenové nabídky a přímé dodávky. Funkce k blokaci nadměrných objednávek Vám umožní podržet si zboží, které jste již rezervovali pro jiné odběratele. Váš tým zákaznické podpory bude mít k dispozici veškeré informace, které potřebuje k přesnému zpracování objednávek a k dosažení maximální spokojenosti zákazníků.

Správa zákazníků

ERP systém Apprise nabízí uživatelsky přívětivé nástroje, s jejichž pomocí snadno vytvoříte nové účty jednotlivých zákazníků, uložíte jejich nastavení či aktualizujete údaje.

Naše flexibilní nástroje Vám rovněž umožní vytvářet kmenové záznamy podle lokality, oblasti, skupiny aj. Díky možnosti nastavit pro každého zákazníka zvláštní ceny, možnosti platby i pravidla pohledávek a inkasa budete moci efektivně řídit marže a ziskovost.

Správa zákazníků Vám umožní vytvořit nového zákazníka nebo aktualizovat, smazat či zkopírovat údaje již existujících zákazníků. Pomocí importu pak budete moci do systému snadno nahrát nové či pozměněné adresy a další informace. Všechna důležitá data, včetně fakturačních a dodacích adres a údajů o prodeji, marketingu a pohledávkách, budou snadno dostupná.

Řízení vztahů se zákazníky (CRM)

Pevné vztahy se zákazníky si udržíte jedině tehdy, když jim budete poskytovat prvotřídní zákaznickou podporu. ERP systém Apprise obsahuje plně integrované nástroje k řízení vztahů se zákazníky (CRM), se kterými svým zákazníkům lépe porozumíte, naučíte se předvídat jejich potřeby a zlepšíte vzájemnou komunikaci. Budete moci sjednotit všechny důležité kontaktní a obchodní informace o svých klientech a snadněji je sdílet v rámci celé firmy.

Náš modul CRM Vám umožní maximalizovat tržby pomocí centralizované správy smluv, která týmu zákaznické podpory zajistí přístup aktuálním k obchodním podmínkám jednotlivých zákazníků. K vyšší efektivitě procesů a spokojenosti zákazníků přispěje také možnost zobrazit si stav objednávek v reálném čase, dynamicky potvrzovat doručení zásob či automaticky odesílat e-maily.

S naším softwarem získáte funkce, které Vám umožní umístit na libovolný dokument poznámku pro zákazníka, získat všeobecný nebo podrobný přehled historie prodeje zboží či přiložit neomezené množství příloh (např. potvrzení doručení zboží nebo seznam objednávek) k záznamům jednotlivých zákazníků. Vaše korespondence se zákazníkem může být opatřena časovým, datovým nebo uživatelským razítkem. Díky systému upomínek Váš tým zákaznické podpory již nezmešká žádnou domluvenou schůzku.

Flexibilní nástroje zaměřené na zákazníka Vám umožní efektivně řídit vztahy se všemi zákazníky. Prohlédněte si naše informační listy.

phone or message
Ke stažení