+420 511 187 800              E-mail                  Support Portal  
Přihlášení

PLÁNOVÁNÍ ODBYTU

Prognózy a plánování distribučních potřeb

Míra integrace Vašeho ERP systému má zásadní vliv na úspěšnost plánování odbytu. Zatímco mnohé společnosti stále spoléhají na manuální procesy, obsáhlé tabulky a doplňkové aplikace jiných poskytovatelů, ti nejúspěšnější obchodníci se spotřebním zbožím používají automatizované nástroje ERP systému Apprise®, s jejichž pomocí získají za zlomek času mnohem přesnější výsledky.

Plánování distribučních potřeb (DRP) integruje údaje z prodejních míst, prognózy zákazníků, informace o historickém vývoji odbytu, sezónní výkyvy, dodací lhůty dodavatelů aj., a poskytuje tak optimální základ pro Vaše nákupní rozhodnutí. Systém dále obsahuje nástroje k vytváření přesných prognóz řízené Vaším časovým rozvrhem, díky nimž se vypořádáte s dlouhými dodacími lhůtami.

ERP systém Apprise pomáhá distributorům spotřebního zboží snižovat skladovací náklady, a zároveň zajisti dobrou dostupnost požadovaného zboží. Celosvětově obchodující společnosti potřebují mít dokonalý přehled o celém dodavatelském řetězci, aby mohly okamžitě reagovat na změnu tržních podmínek a zajistily si tak spokojené odběratele a vysoký zisk. Věříme, že díky specificky zaměřeným funkcím a osvědčeným nástrojům je pro Vás ERP systém Apprise tou správnou volbou.

Nákup

ERP systém Apprise je navržen tak, aby byly Vaše nákupní procesy rychlejší, přesnější a efektivnější. Toto plně integrované řešení Vám pomůže zlepšit spolupráci s Vaším celosvětovým týmem i s dodavateli. Flexibilní prostředí, které se řídí Vašimi pravidly, Vás automaticky upozorní na nízký stav zásob a objednacích hladin. Nástroje plánování odbytu využívají ukazatele jako dodací lhůty, spolehlivost dodavatelů, stav fyzických a objednaných zásob, výsledky odbytu a jiné parametry, které Vám pomohou určit, jaké zboží objednat. Budete mít na skladě právě ty produkty, které zákazníci požadují, a dosáhnete tak maximální úspěšnosti plnění dodávek a vyšší spokojenosti zákazníků.

V našem systému můžete libovolně měnit názvy polí a přizpůsobit pracovní postupy svým potřebám. Získáte nástroje, které Vám umožní vytvářet, upravovat, kopírovat a rušit objednávky a zároveň sdílet veškeré informace o kontejnerech a zásilkách v rámci celého podniku. Pomocí jednoduchých funkcí si vyhledáte potřebné informace a vytvoříte požadované sestavy a budete mít neustálý přehled o nákupních objednávkách. ERP systém Apprise Vám poskytne ucelené nástroje navržené pro spotřební odvětví, se kterými zefektivníte všechny nákupní procesy. Budete moci vést podrobné údaje o jednotlivých dodavatelích, produktech i skladech a získat tak přehled o všech aspektech Vašeho podnikání v reálném čase.

Řízení životního cyklu výrobku (PLM)

Úspěšní výrobci a distributoři spotřebního zboží se neobejdou bez integrovaných nástrojů řízení životního cyklu výrobku (PLM). Řízení životního cyklu výrobku Apprise® poskytne manažerům značky i návrhářům spotřebního zboží kontrolu nad celým životním cyklem produktu, od vytvoření konceptu až po jeho prodej maloobchodníkům.

Modul PLM je plně integrován v našem ERP systému, a proto zajišťuje dokonalý přehled o vývoji produktu, o jeho výrobě i o výsledcích prodeje. Můžete si zobrazit veškeré informace týkající se jednotlivých produktů včetně jejich specifikace, nákupní/výrobní ceny, dodavatelů, pracovních postupů, termínů, výsledků odbytu aj. Nemusíte používat žádné doplňkové aplikace. Důležitou výhodou plné integrace našeho řešení je, že se vyhnete manuálnímu přesouvání produktových specifikací a návrhů výrobků z jednoho systému do druhého.

Modul PLM Vám pomůže zkvalitnit spolupráci v rámci firmy a zefektivnit podnikové procesy. Můžete snadno řídit pracovní postupy jednotlivých uživatelů a týmů a zajistit, aby vývoj produktu probíhal podle plánu a byl dokončen včas. Pro veškeré pracovní postupy si budete moci nastavit funkce jednotlivých úkolů, stupeň důležitosti, a také jim přiřadit konkrétní tým. Dále máte možnost určit různá pravidla pracovních postupů v závislosti na konkrétním produktu, odběrateli, či závodu. Uživatelé obdrží upozornění, kdykoli je úloha přidána, upravena, nebo vyžaduje zvláštní pozornost, což bezesporu usnadní včasné dokončení projektů.

Integrovaný modul PLM obsahuje funkce sledování vývoje produktu, díky kterým získáte kompletní přehled o tom, jak se výrobek měnil v průběhu času. ERP systém Apprise také umožňuje archivovat a snadno vyhledávat různé specifikace designu. S přehledným grafickým uživatelským rozhraním a s intuitivním ovládání metodou „táhni a pusť“ bude přiřazování týmů, pravidel i pracovních postupů hračkou.

ERP systém Apprise obsahuje nástroje plánování odbytu pro spotřební odvětví, které umožňují zefektivnit nákup a minimalizovat náklady na zboží.

phone or message
Ke stažení