+420 511 187 800              E-mail                  Apprise Care  
Přihlášení

ZÁKAZNICKÁ PODPORA

Výjimečná zákaznická podpora

Kvalitní postimplementační podpora nového ERP systému je zásadním předpokladem úspěchu Vaší firmy. Nabízíme hned tři flexibilní možnosti zákaznické podpory, takže si můžete zvolit rozsah a typ podpory dle Vašich konkrétních potřeb. Co od nás můžete očekávat:

  • Profesionální tým zákaznické podpory, který se bezpečně vyzná v odvětví spotřebního průmyslu
  • Spolupráci při odhalování a řešení technických potíží
  • Rady a doporučení osvědčených postupů
  • Na míru šitá řešení, která zvýší efektivitu Vašich obchodních procesů a přinesou pozitivní výsledky

Nevyužíváme externích služeb: zákaznickou podporu zajišťujeme sami. Všichni členové našeho zkušeného týmu znají ERP systém Apprise a jsou Vám neustále k dispozici.

24hodinová podpora po celém světě

Vaše celosvětové podnikání je rozjetý vlak, který nelze jen tak na počkání zastavit. Proto jsme připraveni poskytnout Vám zákaznickou podporu 24 hodin denně každý pracovní den. K dispozici jsou Vám:

  • Zkušení specialisté zákaznické podpory, kteří Vám pomůžou vyřešit zásadní problémy
  • Online nápověda s instrukcemi k používání softwaru a s přehledem jeho funkcí
  • Portál zákaznické podpory Apprise® Care, který umožňuje nahrát dotazy, sledovat jejich řešení a odstranit potíže
  • Online databáze znalostí pro rychlé nalezení odpovědí na Vaše dotazy
  • A mnohem více!

Naše pobočky v Evropě, v USA a v asijsko-pacifické oblasti zajistí celosvětové pokrytí Vašich obchodních potřeb a udrží Vaše podnikání neustále v chodu.

S naším integrovaným řešením, navrženým výhradně pro odvětví spotřebního zboží, zaručeně dosáhnete nejnižších možných nákladů na vlastnictví softwaru a rychlé návratnosti investice.

phone or message
Ke stažení