+420 511 187 800              E-mail                  Support Portal  
Přihlášení

ZÁKAZNICKÝ PORTÁL

Zadávání objednávek přes vzdálený přístup

Se spotřebním zbožím obchodujete dvacet čtyři hodin denně sedm dní v týdnu. Proto potřebujete nástroje, které budou fungovat tak, jak Vám to vyhovuje. ERP systém Apprise® poskytuje zaměstnancům i zákazníkům vzdálený přístup k Vašemu obchodu a umožňuje jim kdykoli zadávat objednávky. Integrovaný zákaznický portál nabízí zabezpečený přístup k informacím o produktech i o cenách a obchodních podmínkách pro jednotlivé zákazníky. Díky snadnému zadávání objednávek se zrychlí obchodní procesy, klesne počet chyb a vzroste kvalita zákaznické podpory.

Vzdálený příjem objednávek urychluje celý proces od prodeje zboží až po obdržení platby, neboť veškerá data jsou okamžitě přenesena do ERP systému Apprise. Naše řešení umožňuje online i offline prodej a kalkulaci cen a slev přímo na míru jednotlivým zákazníkům, čímž pomáhá snížit počet chybných objednávek a zvýšit spokojenost zákazníků.

ERP systém Apprise je navržen pro firmy, které obchodují se spotřebním zbožím. Umožníte-li zákazníkům, aby si sami zadávali objednávky do systému, ušetříte práci svým zaměstnancům. Váš obchodní tým získá díky zákaznickému portálu přístup k potřebným údajům o zákaznících a o zásobách v reálném čase, a bude tak mít lepší podmínky pro své prodejní aktivity.

Stav objednávky

Zákazníci, obchodní zástupci, týmy zákaznické podpory... ti všichni potřebují mít přístup k aktuálním stavům objednávek. Pokud máte možnost sledovat stav objednávek, dostupnost zboží a jeho přidělování v reálném čase, můžete reagovat rychleji a zvýšit tak celkovou efektivitu obchodních procesů.

ERP systém Apprise umožňuje jednoduše vyhledat stav objednávky, účetní zůstatky, faktury, možnosti doručení zásilek a jiné údaje, čímž pomáhá snížit vytíženost zákaznické podpory i náklady na ni. Stavy objednávek se aktualizují v reálném čase a zahrnují možnosti jako „otevřená“, „vychystává se“, „potvrzeno“, „plně přijato“ aj.

Náš ERP software poskytne Vašim zákazníkům nepřetržitý přístup k potřebným informacím, a oni tak nebudou potřebovat asistenci zákaznické podpory. Vaše náklady se sníží a produktivita poroste. Díky funkci pokročilého vyhledávání budou zákazníci moci rychleji a efektivněji vyhledávat informace o produktech, cenách atd. Nástroje ke zjišťování stavu objednávky jsou snadno ovladatelné, takže se s nimi zákazníci i zaměstnanci naučí snadno zacházet.

Tvorba dynamického webu

Každý podnik má jiné požadavky na portál svého internetového obchodu. Mnoho firem ve spotřebním odvětví chce mít možnost přizpůsobit si uživatelské prostředí. Proto ERP systém Apprise nabízí pružné a spolehlivé možnosti elektronického obchodu, které jsou ušité na míru Vašemu podnikání.

Zákaznický portál Apprise je navržen tak, abyste mohli snadno vytvářet obsah bez nutnosti zadávání HTML kódu. Pokud si přejete více přizpůsobit vzhled svých stránek, naše standardní nástroje Vám pomohou vytvořit personalizované uživatelské prostředí.
Spolehlivá webová platforma je založena na standardních technologiích včetně ASP.NET a AJAX a dosahuje maximální flexibility a účinnosti pomocí kaskádových stylů (CSS). Zákaznický portál Apprise je plně integrovaný v ERP systému Apprise, proto je snadné a rychlé ho spustit. Stačí označit produkt jako dostupný pro online prodej a počkat, až se vygenerují HTML stránky a obrázky, které chcete mít na svém webu. Jakmile vytvoříte webovou stránku, Vaši obchodní zástupci a zákazníci k ní budou mít neustálý přístup odkudkoli na světě a budou jejím prostřednictvím moci zjišťovat dostupnost zboží, zadávat objednávky a ověřovat si jejich stav.

Integrovaný zákaznický portál Apprise Vám pomůže rozšířit trh, snížit náklady a zvýšit produktivitu prodejního oddělení.

phone or message
Ke stažení