+420 511 187 800              E-mail                  Support Portal  
Přihlášení

ZAVAZADLA A CESTOVNÍ POTŘEBY

Dopravit produkty na trh není jednoduché. Obchodníci se zavazadly a cestovními potřebami musí čelit úskalím, která se skrývají v dlouhých dodacích lhůtách, ve zpětných pohledávkách i v požadavcích maloobchodníků. Mnoho distributorů cestovních potřeb používá vlastní nebo nespecializovaný ERP systém. Ten jim však neposkytne funkce, které jsou specifické právě pro jejich odvětví, a tedy ani žádnou konkurenční výhodu. Bez vhodných nástrojů nebudou Vaše provozní operace dostatečně efektivní a Vy tak snadno přijdete o drahocenný čas a finance. ERP systém Apprise® nabízí veškeré funkce, bez kterých se při úspěšném řízení svého dodavatelského řetězce neobejdete.


Funkce, které jsou navržené pro Vaše odvětví, dovolují:

  • Využívat podrobné obchodní údaje pro lepší plánování nákupu, takže budete mít aktuálně žádané zboží dostupné skladem a zrychlí se uvedení výrobků na trh.
  • Splnit požadavky maloobchodníků včetně EDI, značení GS1-128 aj. a zvýšit tak ziskovou marži.
  • Integrovat údaje o dodacích lhůtách, trendech prodeje a sezonních výkyvech za účelem přesnějšího nákupu zásob.
  • Balit a odesílat samostatné i vnořené položky.
  • Využívat pokročilé možnosti balení zboží a maximalizovat tak plnění dodávek i efektivitu přepravy.
  • Evidovat a rozporovat zpětné pohledávky a dosáhnout úhrady neoprávněných srážek.
  • Získat přehled o stavu kontejnerů na vodě i na souši.
  • Sledovat odbyt podle regionu, oblasti, maloobchodního prodejce, zástupce nebo stylu.
  • A mnohem více!

Více informací

Poté, co v Travelon začali používat ERP systém Apprise, získali lepší přehled o prodeji a ziskovosti, o svých maržích i o provozní efektivitě.

„Řízení marží založené na pravidlech nám za první dva týdny provozu softwaru ušetřilo 25 000 USD. Hned jsme věděli, že jsme si vybrali správně.“


- Finanční ředitel společnosti Travelon
phone or message
Ke stažení