+420 511 187 800              E-mail                  Apprise Care  
Přihlášení

Domácí potřeby a dárkové zboží

Víme, s jakými problémy se potýkáte při řízení dodavatelského řetězce domácích potřeb a dárkového zboží. Musíte monitorovat stav výroby zahraničních dodavatelů, plnit požadavky maloobchodníků a zohledňovat dlouhé dodací lhůty zboží. Bez vhodných nástrojů nebude Váš dodavatelský řetězec efektivní a ztratíte tak drahocenný čas, finance i zdroje. ERP systém Apprise® je navržen na míru podnikům, které obchodují s domácími potřebami a s dárkovým zbožím.


Funkce, které jsou navržené pro Vaše odvětví, dovolují:

  • Splnit požadavky maloobchodníků včetně EDI, značení GS1-128 aj. a zvýšit tak ziskovou marži.
  • Optimalizovat rozvrhování výroby a plánování kapacit a dosáhnout tak vyšší efektivity a nižších nákladů.
  • Spojit několik objednávek pro efektivnější a cenově výhodnější nakládky kontejnerů.
  • Integrovat aplikace třetích stran jako BarTender® a LabelMatrix.
  • Evidovat a rozporovat zpětné pohledávky a dosáhnout úhrady neoprávněných srážek.
  • Sdílet a ukládat nové koncepty stylu, fotografie, výkresy CAD, odhady cen a další informace o vývoji produktů.
  • Optimalizovat plánování distribučních tras a vozový park za účelem efektivního využití pohonných hmot a služeb řidičů.
  • A mnohem více!

Více informací

Přečtěte si více o našem plně integrovaném ERP softwaru pro distributory domácích potřeb a dárkového zboží.

„Dříve se zaměstnanci z Hongkongu se svými dotazy ohledně softwaru obraceli na mě. Zaznamenal jsem dotaz, počkal na odpověď a poté ji předal do Hongkongu. Nyní hongkongští pracovníci směřují dotaz přímo na asijskou zákaznickou podporu Apprise a obdrží odpověď ještě tentýž den."


- Vedoucí IT oddělení společnosti CPP
phone or message
Ke stažení