+420 511 187 800              E-mail                  Support Portal  
Přihlášení

Proč si vybrat Apprise?

10 důvodů, proč je Apprise tou nejlepší volbou pro Vaše podnikání

Na trhu existuje celá řada ERP softwarů, plně se Vám však přizpůsobí pouze jeden z nich. Tímto softwarem je ERP systém Apprise. Již déle než pětadvacet let pomáháme společnostem obchodujícím se spotřebním zbožím zefektivnit jejich dodavatelské řetězce a zvýšit zisk. Specializujeme se na spotřební průmysl, proto naše řešení obsahuje přesně ty funkce, které při svém podnikání potřebujete.


Zajímá Vás, jak dokážeme splnit Vaše specifické požadavky při plánování podnikových zdrojů?
Pak čtěte dále.

1. Specializace na spotřební odvětví
2. Plně integrovaná řešení

Naše řešení jsou plně integrovaná, proto se vyhnete nákupu doplňkových systémů, dosáhnete rychlejší návratnosti investice a získáte lepší přehled o celém podnikání i vyšší flexibilitu. Veškeré specifické požadavky Vašeho obchodní odvětví, jako nástroje k importu, EDI, maloobchodní značení zboží či RFID, jsou nedílnou součástí základní verze ERP systému Apprise. Nejenže si takto zajistíte lepší zabezpečení a integritu dat, ale ještě snížíte náklady na údržbu systému.

3. Nízké náklady na vlastnictví softwaru a rychlejší návratnost investice (ROI)

Poskytujeme kompletní ERP řešení a systémy řízení dodavatelských řetězců, které zahrnují:

  • Bezdrátové řízení skladu
  • Nástroje ke splnění maloobchodních požadavků jako EDI a správa zpětných pohledávek
  • Nástroje k plánování distribučních potřeb (DRP) a k vytváření prognóz
  • Přehledy ziskovosti
  • A mnohem více!
Jelikož nebudete muset provádět téměř žádné úpravy systému, sníží se náklady na jeho zavedení i na následnou údržbu, zkrátí se čas potřebný k zahájení provozu, přechod na novější verze bude snadnější a levnější a návratnost investice rychlejší a vyšší. Naši projektoví manažeři jsou odborníky na spotřební průmysl, takže je nebudete muset do svého podnikání nijak zasvěcovat. Rozumíme Vašim podnikovým procesům a postaráme se o to, aby byl přechod na nový software rychlý a hladký.
4. Flexibilní řízení skladu

Zvyšte efektivitu operací ve skladu a optimalizujte využití skladového prostoru s naší sadou nástrojů pro standardní i bezdrátové řízení skladu:

  • Správa lokalit, zón a skladových míst včetně blokovaných skladových míst, odkládacích ploch a skladových míst pro rychloobrátkové zboží
  • Nástroje ke zvýšení efektivity provozních operací, jako řízené uskladnění, hromadná příprava zboží k odběru, systém okamžité překládky zboží (cross-docking), příjem celých kontejnerů aj.
  • Hromadné vychystávání zboží podle produktu, čísla objednávky, jména zákazníka, plánované nakládky atd.
  • Integrované ceníky přepravného, pravidla přepravy a rozhraní pro komunikaci s přepravními společnostmi
  • Vychystávací listy a skladové značení, dodací listy a nákladní listy podporující EDI
  • A mnohem více!
5. Specializované nástroje k řízení dovozu

Pomůžeme Vám při zajišťování zdrojů v mezinárodním prostředí včetně výroby a dovozu zboží ze zahraničí. Budete moci:

  • Sledovat a řídit zboží na úrovni nákupní objednávky, zásilky, kontejneru či přepravního plavidla
  • Vytvářet zásilky a plnit přepravní kontejnery podle váhy, objemu a hodnoty
  • Používat přímé dodávky a přímé zásilky
  • Využívat harmonizační kódy a celní sazebníky pro jednotlivé produkty
  • Odsouhlasit závazkové účty podle nákupní objednávky či zásilky
  • A mnohem více!
6. Ucelený nákup a plánování distribučních potřeb (DRP)

Chcete-li maximalizovat dostupnost zboží, a zároveň neplatit zbytečně za jeho uskladnění, pak pro Vás máme spolehlivé plánovací nástroje, které umožňují odhadovat budoucí odbyt s vysokou přesností. Tyto nástroje zahrnují:

  • Plně integrované standardní i přizpůsobitelné algoritmy prognóz budoucího vývoje
  • Přístup k údajům z prodejních míst, vytváření prognóz odbytu ve spolupráci se zákazníky, sledování trendů v prodeji, sezonních výkyvů poptávky, stavu zboží na skladě, dodacích lhůt dodavatelů atd.
  • Výsledky prodeje výrobků a historii odbytu podle jednotlivých obchodních zástupců, zákazníků a dodavatelů
  • Možnost časově rozfázovaného sledování a řízení několikanásobných nákupních objednávek a zásilek
  • A mnohem více!
7. Hladké plnění maloobchodních požadavků

Chcete splnit požadavky svých největších maloobchodních odběratelů a při tom efektivně evidovat, spravovat a snižovat zpětné pohledávky? Pak využijte naší kompletní sady nástrojů, které zahrnují:

  • Zpracování EDI transakcí a mapování přenosu dat
  • Kalkulaci cen a tvorbu obchodních kontraktů na míru jednotlivým zákazníkům
  • Možnost provedení analýzy ziskovosti jednotlivých zákazníků, výrobků a dodavatelů
  • Označování palet a kartonů kódy GS1‐128
  • Nástroje správy zpětných pohledávek
  • A mnohem více!
8. Špičková technologie

Naše aplikace jsou vyvinuty na základě nejnovějších technologických standardů. ERP systém Apprise je snadno ovladatelný spolehlivý a škálovatelný software, kompatibilní s cizími programy, který zajistí hladký průběh všech klíčových procesů.

  • Našimi partnery jsou např. Microsoft® a Progress
  • Vícevrstvá architektura
  • Nejnovější standardy, včetně Microsoft® .NET, architektury orientované na služby (SOA) a webových služeb
  • Hladká integrace s aplikacemi třetích stran či s uživatelskými aplikacemi
  • Snadný import a export dat pomocí API (rozhraní pro programování aplikací)
  • Flexibilní vývojové nástroje umožňující vylepšit stávající aplikaci a přizpůsobit ji vlastním potřebám bez nutnosti komplexního přeprogramování či přístupu ke zdrojovému kódu
9. Profesionální služby s přidanou hodnotou

Apprise poskytuje flexibilní služby, díky kterým bude Vaše podnikání i jeho jednotlivé procesy mnohem efektivnější. Konkrétně se jedná o důkladné poradenství založené na spolupráci, plánování, implementaci softwaru, školení, přezkumy a průběžné analýzy. Pokud se stanete naším partnerem, získáte celopodnikové řešení pro řízení výroby a distribuce, s jehož nástroji a funkcemi máte úspěch jistý.

Členové našeho týmu, kteří se dobře orientují jak ve Vašem odvětví, tak v aplikacích Apprise, Vám poskytnou celosvětovou předprodejní i poprodejní podporu zahrnující:

  • Přezkum podnikových procesů a analýzy potřeb
  • Doporučení osvědčených postupů
  • Pracovní plán implementace a projektové řízení
  • Poradenství ohledně zlepšování operací a podnikových procesů
  • Helpdesk, zákaznickou podporu na webových stránkách, databázi znalostí, online nápovědu aj.
10. Celosvětový dosah pro celosvětové podnikání

Působíme v Evropě, v Severní Americe a v asijsko-pacifické oblasti, odkud Vám pomůžeme zlepšit celý dodavatelský řetězec pomocí jediného plně integrovaného řešení pro podnikání na celosvětovém trhu. Poskytneme Vám:

  • Celosvětově fungující aplikace pro integraci Vašeho dodavatel­ského řetězce
  • Implementaci, poradenství a školení v místě Vašeho podnikání
  • Zákaznickou podporu pro asijskou oblast v čínském jazyce
  • Možnost volby libovolného jazyka a měny
  • Globální čtyřiadvacetihodinovou podporu každý všední den

S naším integrovaným řešením, navrženým výhradně pro odvětví spotřebního zboží, zaručeně dosáhnete nejnižších možných nákladů na vlastnictví softwaru a rychlé návratnosti investice.

phone or message
Ke stažení